Sunday, 24 July 2011



Ini lah gmbar keluarga ku yg tersayang...gmbar ni di ambil pada raya aidilfitri thun 2008....kami adik beradik semua ada 11 org..aq adalah org kedua bongsu...adik beradik lelaki ada 3 org jak...perempuan plak ada 8 org...pada ketika ini umur ku baru 16 tahun....yg pakai baju kuning tu la aq....amacam ok ka????
cepatnya masa berlalu ku rasa...skrg ni umur ku dah mencecah 19 tahun..klu di ingat2 umur ku pada gmbar ni  kdang2 ku rasa sdih kerana trpaksa meninggalkan zaman kenakalan ku....hehehhee..
maklum la aq ni nakal ckit...

Saturday, 16 July 2011

Hampa Dan Kecewa

Kenapa la rakyat Malaysia berperangai begini ni....memalukan sungguh..sepatutnya sokonglah negara sendiri..ni x,nak juga sokong pasukan lawan..apa la kata org kat negara lain nnti...isshhh3xx...eehhh siall laa..puuihhhh

Tuesday, 12 July 2011



ini adalah gmbar adik beradik ku yg masi bergelar single....terkecuali abah and mama...hhehehhehehe
yg kat kanan tu anak yg ke-6..
sebelahnya plak anak ke-4..
kat tengah2 di blakang tu la aq anak ke-10...
sebelah kiri ku plak anak yg ke-5...
pling hujung kiri tu anak bongsu yg ke-11...tu la adik ku...
yg dduk tngah2 antara parents aq tu anak yg ke-9...








Monday, 11 July 2011

Borinknya la mlm ni...x taw maw wat apa....diri ni pun cam ndak terurus sdah...bgaiamanpun aq x bleh nak mengeluh dan berputus asa kerna ini adalah ujian dari yg maha esa kpd setiap hamba2nya.....
Hari ini aq sungguh borink.....mcm mna la aq nak urus kehidupan ku ni....
semakin dewasa semakin bnyak pulak cabaran dan rintangan yang kuhadapi....bgaimanapun aq x bleh mengeluh dan putus asa kerna ini adalah ujian dari yang maha esa kepada setipa hamba-hamba yang di ingininya....